Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Cenniki do pobrania

Pytania i odpowiedzi

1. Czy muszę się zarejestrować, aby złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie rejestracja nie jest potrzebna. Jednak zachęcamy do założenie konta w naszym sklepie, dzięki czemu będą mieć Państwo możliwość szybkich i łatwych zakupów, dostęp do historii zamówień, możliwość śledzenia statusu zmówień.

2. Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Tak, przyjmujemy zamówienia składane telefonicznie. Paczka jest wysyłana wówczas przesyłka kurierska pobraniową (koszt przesyłki według cennika wysyłek).

3. Gdzie mogę sprawdzić stan realizacji zamówienia?

W tym celu należy zalogować się na swoje konto i przejść do zakładki „Moje zamówienia” . Ponadto o wszelkich zmianach statusu będą Państwo informowani na bieżąco drogą mailową. W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt mailowy: biuro@pt-digital.pl lub telefoniczny: 533-413-700

4. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Na życzenie klienta istnieje możliwość wystawienia faktury VAT za zakupiony w naszym sklepie produkt. W tym celu podczas składania zamówienia należy zaznaczyć pole mówiące o wystawieniu faktury VAT i wypełnić konieczne pola.

5. Co zrobić w przypadku, gdy przesyłka przyjdzie do mnie uszkodzona?

Jeśli przesyłka nosi wyraźne ślady uszkodzenia, należy poprosić przewoźnika o sporządzenie protokołu szkody. O tym fakcie również należy poinformować nasz sklep mailowo: biuro@pt-digital.pl

6. Czy możliwa jest wysyłka za granicę?

Tak, istnieje możliwość wysyłki paczki do krajów europejskich. Przesyłki zagraniczne muszą być opłacone z góry. Ze szczegółowymi kosztami wysyłki mogą się Państwo zapoznać w zakładce „Koszty wysyłki”, mailowo: biuro@pt-digital.pl lub telefonicznie: 533-413-700

7. Kiedy zostanie wysłana do mnie paczka?

Przesyłki płatne z góry zaksięgowane do godziny 11:00 wysyłamy tego samego dnia roboczego. Przesyłki pobraniowe zamówione do godziny 13:30 wysyłamy tego samego dnia roboczego.

8. Czy mogę odebrać przesyłkę osobiście?

Tak, jest możliwy odbiór osobisty zakupionego towaru na ul. Głowackiego 23, 32-300 Olkusz w godzinach pracy firmy:

Poniedziałek- czwartek: 10-16

Piątek: 10-15

9. Czy mogę zmienić dane osobowe podane podczas rejestracji?

Tak, dane podane podczas rejestracji, mogą zmienić Państwo w każdej chwili w panelu klienta.

10. Otrzymałem informację o wysłaniu przesyłki kilka dni temu, ale jeszcze jej nie otrzymałem?

Czasami przesyłka jest dostarczana, gdy adresata nie ma w domu, nie ma możliwości zostawienia awizo lub awizo zaginie. W takim przypadku proszę o kontakt mailowy: biuro@pt-digital.pl lub telefonicznie: 533-413-700

 

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Wersje językowe

Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl