Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Cenniki do pobrania

Zwroty i reklamacje

 
ZWROT TOWARU
 
 
Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni (od daty otrzymania produktu przez kupującego)

 

Adres do zwrotu:

PT-DIGITAL Paweł Trzciński

Głowackiego 23

32-300 Olkusz

Polska

 
1. Klient ma prawo do zwrotu zamówionych towarów w terminie do 14 dni (licząc od daty otrzymania produktu) bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
 
Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym opakowaniu (niezniszczonym), nie będzie nosił żadnych śladów użytkowania lub uszkodzeń oraz będzie zawierał wszystkie elementy wchodzące w skład/komplet danego artykułu.
 
Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać zabezpieczony/e przed zniszczeniem na adres sklepu. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, swoje dane personalne oraz podać numer konta bankowego, na które ma zostać przekazany zwrot należności. Po otrzymaniu przesyłki sprawdzimy jej stan pod względem wyżej wymienionych warunków. Jeżeli będą spełnione warunki - odstąpienie od umowy zostanie uznane, a kwota należna zwrócona zostanie w przeciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej na podane konto bankowe (klient podaje nr konta bankowego poprzez wpisanie go w odpowiednie pole na formularzu zwrotu dostępnym poniżej w pkt. 2).
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą, Sprzedający dokona zwrotu środków na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Kupującego.
 
W przypadku zwrotów nie w pełni wartościowych (np, porysowane, nie kompletne, zniszczone opakowanie) zwracana kwota może być pomniejszona o zmniejszenie wartości przedmiotu. PT-DIGITAL nie przyjmuje zwrotów przesłanych przesyłką za pobraniem. W przypadku niezgodności przesyłki z wyżej wymienionymi warunkami towar zostanie zwrócony na koszt klienta.
 
Do zwracanego towaru należy załączyć wypełniony formularz reklamacyjny oraz dowód zakupu: paragon lub faktura (w przypadku zagubienia dowodu zakupu należy załączyć pisemne oświadczenie o tym fakcie) (formularz).
 
W przypadku zakupu na firmę, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje - taką możliwość zarezerwowano wyłącznie dla konsumentów.
 
2. W przypadku niezgodności zawartości przesyłki z zamówionym towarem, klient musi zgłosić ten fakt w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty odebrania paczki za pośrednictwem e-mail: biuro@pt-digital.pl.
Po tym czasie reklamacja z tego tytułu nie będzie uwzględniana. Towar zwracany musi być w oryginalnym opakowaniu, bez uszkodzeń mechanicznych oraz śladów użytkowania. W ciągu 7 dni po otrzymaniu przesyłki zwrotnej, do klienta zostanie wysłana nowa paczka z prawidłową zawartością oraz zwrotem kosztów, jakie klient poniósł podczas odesłania towaru. Towar należy odesłać przesyłką poleconą ekonomiczną na adres sklepu. Firma PT-DIGITAL nie odbiera przesyłek za pobraniem lub na jej koszt. W przypadku wprowadzenia w błąd przez klienta firmy PT-DIGITAL, odnośnie niewłaściwie przesłanego towaru paczka zostanie z powrotem odesłana na koszt klienta. Koszty przesyłek nie zostaną wówczas zwrócone.
 
W przypadku zwrotu towaru należy wypełnić formularz zwrotu. Formularz odstąpienia od umowy do pobrania (należy skopiować link i wkleić go w przeglądarkę - nie wyszukiwarkę):
 

http://pt-digital.nazwa.pl/odstapienie.pdf 

 lub

 http://pt-digital.nazwa.pl/odstapienie.doc

 

W przypadku braku możliwości wydrukowania formularzu należy wszystkie dane umieścić na kartce w formie pisemnej.
 
 
REKLAMACJA TOWARU
 

1. Reklamacje należy zgłaszać za pośrednictwem e-mail: biuro@pt-digital.pl

Odpowiedź zostanie udzielona max. do 48h w dni robocze.

2. Naruszenie plomby jest równoznaczne z utratą gwarancji.

3. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa Użytkownika do domagania się od firmy PT-DIGITAL zwrotu korzyści utraconych w związku z nieprawidłowym działaniem urządzenia zakupionego w PT-DIGITAL. Firma PT-DIGITAL nie bierze odpowiedzialności za wszelkie szkody wynikające z użytkowania lub niemożności użytkowania urządzenia, w tym za szkody wynikłe z jego wad.

4. Towary wadliwe bądź uszkodzone fabrycznie są wymieniane na nowe lub zostają zwrócone pieniądze za produkt, pod warunkiem niezwłocznego zgłoszenia uszkodzenia otrzymania przesyłki, o ile uszkodzenie nie wynikło z winy firmy doręczającej. Towar zwracany musi być w oryginalnym opakowaniu, bez innych uszkodzeń mechanicznych (pod słowem innych należy rozumieć uszkodzenia nie opisane w momencie zgłaszania reklamacji) czy śladów„samodzielnych prób naprawy”. Reklamowany towar klient odsyła dowolną przesyłką rejestrowaną - odradzamy zwykły list gdyż może nie dotrzeć, jednak zwracana jest kwota za najtańszą formę przesyłki. Reklamacja jest rozpatrywana do 14 dni. Za wyjątkiem elementów wymagających przeprowadzenia ekspertyz producenta. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, jeżeli wada towaru nastąpiła z winy klienta, np. poprzez niewłaściwy montaż lub użytkowanie towar zostanie zwrócony na koszt klienta. Koszty odesłania towaru, jakie poniósł klient nie zostaną zwrócone. Reklamowany towar należy odesłać na adres sklepu wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Paczki za pobraniem lub na koszt PT-DIGITAL nie będą odbierane.

5. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Kupujący.

6. W razie reklamacji zastrzegamy sobie prawo do decyzji czy produkt ma zostać wymieniony na nowy czy też zwrócone mają zostać pieniądze. Decyzja zostanie wysłana drogą mailową niezwłocznie po podjęciu decyzji. (Naturalnie będziemy starali się uwzględnić życzenie klienta co do decyzji wymiany/zwrotu)

7. Podstawą do zgłoszenia reklamacji/zwrotu jest załączenie dowodu zakupu (paragon lub faktura) do wysyłanego produktu lub pisemnego oświadczenia o jego zagubieniu/zniszczeniu.

8. Jeśli do przedmiotów dołączone są baterie nie odpowiadamy za stan ich naładowania (nie podlegają one reklamacji).

9. Nie odpowiadamy za poprawność działania załączonego/sprzedawanego oprogramowania. W razie niezgodności specyfikacji, niepoprawnemu działaniu itp. oprogramowania, należy kontaktować się z producentem takowego.

10. Jeśli na aukcji lub w karcie gwarancyjnej nie ma określonego czasu trwania gwarancji jest on określony na 1 miesiąc. Czas rozpoczęcia trwania gwarancji jest równy dacie znajdującej się na dowodzie zakupu.

11. By rozpocząć procedurę reklamacyjną należy pobrać druk reklamacyjny zamieszczony poniżej oraz zastosować się do jego treści (należy skopiować link i wkleić go w przeglądarkę - nie wyszukiwarkę):

 

http://pt-digital.nazwa.pl/www/reklamacja.doc

lub

http://pt-digital.nazwa.pl/www/reklamacja.pdf

 

W przypadku braku możliwości wydrukowania formularzu należy wszystkie dane umieścić na kartce w formie pisemnej.

12. W przypadku przekroczenia okresu gwarancyjnego wskazanego w ofercie istnieje możliwość skorzystania z gwarancji producenta (przeważnie producent daje 12 miesięcy gwarancji). W tym celu należy skontaktować się drogą mailową w celu otrzymania danych adresowych. W przypadku gdy formularz nie będzie załączony do reklamowanego produktu reklamacja nie będzie realizowana zaś przesłany towar może zostać przekazany do zniszczenia.

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Wersje językowe

Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl